úterý 15. července 2014

letní osvěžení


  Ahoj. Rozhodla jsem se začít přidávat fotky mých oblíbených jídel a nápojů. K tomuto mě inspiroval (dokopal) můj starší brácha Vojta, který si myslí, že by se vám to mohlo líbit. K receptům se budu snažit přidávat různé rady a tipy, které vám mohou usnadnit a urychlit vaření. Budu ráda za jakékoliv komentáře, připomínky a názory.
 Výše můžete vidět moje nejoblibenější letní nápoje. Jsou to ovocné limonády, které jsou osvěžující, zdravé a rychlé na přípravu. Já zvolila s citronem a limetkou, červeným rybízem a nakonec s malinami, ale můžete použít cokoliv máte doma. Jednou jsem dokonce zkoušela limonádu s okurkou a byla moc dobrá.
 Postup je u všech podobný - nejprve vhodíte do prázdné sklenice hrst vybraného ovoce (zeleniny) a lehce rozmačkáte. Dále můžete přidat něco na oslazení (cukr, med, javorový sirup) a nakonec zalijete perlivou vodou. Pokuď je venku opravdu teplo přidejte i pár kostek ledu :)

1 komentář:

  1. To vypadá krásně :-) Hned bych si takový drink dala, obzvlášť, kdyby mi ho někdo připravil :-D . Toho se ale nejspíš nedočkám :-D . Já jsem se letos přes léto chladila doma. Koupili jsme si klimatizaci ze Vzdušínu ,takže jsme tu měli příjemně :-) .

    OdpovědětVymazat