neděle 23. června 2013

10

1. Mé oblíbené jídlo je hovězí steak 
2. Kdo mi udělá masáž? 
3. Jsem Pája a vedle mě sedí Pája
4. Jsem k smrti unavená, tohle je nejspíš můj poslední článek ........NE
5. Nevíte, kde mám knížku Feng Shui?
6. Dostala jsem kytaru a nikdy jsem na ni nehrála
7. Díky Katrin, díky Pájo, že vy jediné jste mi popřály ke včerejšímu svátku :D
8. Dneska se mi udělaly 2 puchýře na nohou .. au
9. Kdo se mnou pojede na golfový camp??
10. Aloha 


Shorts h&m 
Top h&m 
Shoes Stroll

3 komentáře:

  1. troch špeky na nohou ne?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Netušila jsem, že když mi bude 19 a potáhne mi na 20, tak se mi tak rapidně zhorší zrak.. protože já za boha žádné špeky nevidím :O

      Vymazat
    2. Spíš v tvém případě trocha závist, ne? Hoď jako odkaz tvoji fotku, ať tě můžeme s P porovnat :D Ede

      Vymazat